Wednesday 16 March 2011

leukemia ):

( raby , 5 januari 2011 )

 dear diary ,

ary nei aku sedeyh sangat2 sbb mr M tak balas mesej aku . mungkin sbb semalam , dia tipu aku yang dia mengidap penyakit leukemia . Dia mmg da tau skill lemah semangat aku iaitu pabila bicara sal penyakit atau mati . Aku cabar die sebelom tue . die pom teros cakap sal penyakit itu . Bunyinya macam serius saja die mesej kat aku . dia cakap kemungkinan die sampai umo 16 taon . lagi 3 taon larh ... akue ingatkan betol . so , aku teros menangis dalam kereta . mase tue , aku nk pegi mall . mataku merah sampai cashier mall uh tengop plik jer . hey ! x pernah tengok org menangis ke ( ? ) pada pukol 7 . 15 malam , saat ini , sampai mcet dri mr M . mcet itu bertilis begini . = " sorry , ehem ehem ( mr M ) x balek umah . dia ada minggu orientasi di sekolah maahad , ary jumaat nie baru balek (: " ouh , patutlah die ta reply mcet aku . aiks , sampai plk mcet dari nombo die . mcetnye berbunyi " betolla ( ! ) nie kakak die larh ( ! ) aiks , bile mase plk aku balas mcet tadi ( ? ) haiya , kakak die da marah larh . > . < agak2 nya , dia terima x aku jd adek ipar die ( ? ) . huhu , miang tol aku neh . herm , aku da nk out neh . nak pigi solat maghrib luh . salam CHENTA ( ! )







                                                                                                                              aishiteru , mr M ((;

No comments:

Post a Comment